Våren flyttar in

 
Var iväg en runda nu på dagen. En sväng till blomsterlandet för att köpa blommor till mitt kontor och sen för att se om jag hittade någon liten växt som ska stå på min fina Day Home bricka. Men det verkar väldigt svårt. Vet precis hur jag vill att det ska se ut... Som alltid annars! 
Sen blev det en runda till Emporia. Hittade söta tabletter på Hemtex med söta snödroppar. Nu börjar våren så smått att flytta in i alla butiker. Nu är det bara vårkänslan ute som saknas!! 
 
Nu blir det städning och tvättning, sen blir det varma mackor med svampstuvning till middag.Ingen direkt söndagsmiddag men vad gör det?? Gott är det iallafall!  Ska försöka hinna att lägga in receptet på middagen igår, Spagetti med köttbullar som jag fyllde med riven mozzarella och basilika
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0