Snart slut ...

hugs and kisses  . . . mini garland

Bild: vi.zulise.us

Då var denna arbetsveckan snart slut och jag hoppas på en mysig helg. =)

I tisdags var tjejerna här i mitt tillfälliga hem, för lite tjejsnack och desperate housewives. Vi alla är på lite olika plan i livet och det är så roligt att höra allt som händer i våra små underbara liv. Känner mig inte riktigt hemma i detta köket, man vet ju inte var allt finns någonstans. När man ska ha en skål öppnar man alla skåpen och självklart är det de sista skåpet. Sen har man ju glömt det till nästa gång man vill ha något. Fast jag lär mig väl till slut och då är det kanske dags att flytta.

Ser fram emot denna helgen som kommer bestå av middagar och så den sista flytten.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0