Bokstavsdjungel





Ohh detta är så himla skoj.

Tanken var att jag skulle söka till en distanskurs som heter webbdesigner men ansökningstiden har gått ut och jag orkar inte strula med försenad ansökning. Därför ska jag se om jag kanb lära mig lite själv och sen till hösten då söka till kursen. De som känner mig bra vet att jag alltid tyckt hemsidor och design är väldigt väldigt skoj.
Nu är jag igång med mitt egna lilla projekt som jag även har pratat om i bloggen tidigare. Först ska jag göra en test som ni ser ovan med lite bilder, text och olika länkar. Sen får kanske Fredrik hjälpa mig med programmeringen. Jag är taggad ! Får se hur långt tid det kommer ta innan jag kan publicera hemsidan men hoppas på att det går rätt snabbt. Måste först samla på mig en massa material men kanske till juni.

Tjoohoo nu kör vi.





Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0