Förberedelser



Tilltugget är fixat eller så gott det går, dukningen är klar, tårtan är hämtad. Ja det mesta börjar bli klart. Klänningen är framtagen och grunden för sminket är på.
Ikväll kommer släkten för att fira mig =)

Igår åkte jag ner till Trelleborg för att hälsa på S & C i deras nya super duper fina och stora hos. Så grymt fint! Måste erkänna att man själv blev otroligt sugen på att flytta, speciellt till hos. Fast det är nog bäst att börja med flytt in till stan först. S hade lagat en god kycklinggryta till oss. Jag stannade kvar en stund efter att J, N & T åkt hem för skvaller och en massa annat snack. Tack för en mysig fredagkväll. Kommer besöka Trelleborg mycket nu känner jag. Både B, S och C på samma ort. Och snart kommer J också dit.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0