Häckebergasjön







I söndags var jag med Fredrik och hans kompisar på Häckebergasjön för lite fiske och skridskoåkning. Jag hittade inte mina skridsko och kan för andra inte så på dem iheller. Kanske lika bra att jag inte hittade dem. Fredrik hade med lite fiskeutrustning och det var första gången jag fiskade, ett fiskekort inhandlades och sen var det bara att sätta igång. Tyckte att jag klätt mig rätt bra men ajaj mina små fötter ville inte som jag. Tyckte det var väldigt mysigt att fiske och kan tänka mig att göra det fler gången men då måste jag första handla ett par raggsockar och varmchoklad ska med. Fredrik fick napp men tyvärr då jag satt i bilen för att värma mig.
Det var jätte mysigt runt Häckebergasjön så det är ett tips om ni vill ut och åka skridsko.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0