Dumma bil

 
Skulle rensa förrådet bara en massa saker till motorcykeln och går lungt ner för att hämta bilen. Sätter i nyckeln  för att öppna och larmet går igång. Det tar en stund för mig innan jag förstår att det är min bil som tjuter. Jag har inte inte satt igång larmet igår. Omöjligt eftersom jag inte hade fjärrkontrollen med mig när jag parkera igår. Jaha PANIK!! Sätter mig i bilen och kör från till porten. Hur f ..... ska jag göra? Visst jag kan koppla bort larmet men sen då? Ingen fjärrkontroll som fungerar just i de ögonblicket. Dumma dumma bil. Sent ikväll blev denna bil fixad. Så imorgon har jag en hel del att göra. 
 
Vi som skulle bort och allt men ja det fanns inget annat att göra än att avboka middagen med mina underbara vänner. Det fick bli Sushi runt hörnan istället. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0