Sunday

 
Nu ska jag skriva in de senast vinerna som vi testat i vårt fina dokument, dricka ett morgonkaffe och bli inspirerad från det senast numret av Elle Interiör. Fredrik är ute med en kompis och fiskar på någon båt. Får se om han kommer hem med någon fisk. 
 
Jag har börjat "lära" mig mer hur man använder sig av Mac. Och jag trivs väldigt bra med datorn, får se hur jag gör när min riktiga dator kommer tillbaka. 
 
Dags att hänga upp den tredje maskinen tvätt och mata in den sista maskinen. 
 
Imorgon är det jobb som gäller, tillbaka till verkligheten igen. Fast jag älskar mitt jobb och saknar våra underbara hyresgäster. Ska bli roligt att komma tillbaka men samtidigt har det varit skönt med lite semester och jag fick en underbar vecka med massa sol och värme och en vecka med lite tråkigare väder fast då hann vi med en massa bra saker. 
 
Nu ser jag framemot hösten och vår resa till Sydafrika. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0