Datorn har kraschat

Min kära lilla datorn som inte ens är 1år gick tyvärr sönder nu i helgen. Mina goa föräldrar lånade datorn för att kunna spela musik under deras fest. Av någon KONSTIG anledning gick datorn sönder och skärmen är kass. Jag tycker att man tydligt såg att någon kommit emot skärmen väldigt hårt men ingen hade gjort något :S
Skyller inte på mamma eller pappa för de hade sagt något om det hade varit dem som råkat göra något. Men men ingen dator på ett tag och man känner sig väldigt handikappad.

Passar på att surfa lite och betala räkningarna på Fredriks dator när han ändå är iväg på AW. Hans dator är kopplad till Tv:n vilket gör att man inte kan surfa under tiden man har den igång, kass tycker jag =)

Fredrik skulle se om man ev. kunde fixa hans gamla Mac till mig. Glad sambo!!

Trist att inte blogg-appen fungerar än

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0