Klagshamn





I helgen har det varit fiskning på schemat. Vi har varit ute runt sju tiden både idag och igår.
Tjoohoo!! Upp kom jag =)

Igår körde vi först till Ön men det blåste som bara den så vi körde till Klagshamn istället. Fast där blåste det lite mycket. Jag stannade i bilen och Fredrik fiskade.

Idag körde vi direkt till Klagshamn och vädret var kanon. Vi hade med oss smörgåsar och varm choklad, super mysigt. Var ute till strax innan tio. Äntligen fick jag min första fisk. En liten öring men tyvärr var den för liten så fredrik fick släppa tillbaka den i havet. Fast jag blev super glad ändå.



Våra ny termosmuggar från Åhlens invigdes idag. Rosa till mig och blå till Fredrik


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0