Förvaring som dekoration

 
 
 
Ikväll var mamma och jag på Triangeln för att kika in de nya butikerna. Jag kände inte alls igen mig, så nytt och fint det blivit. Nya restaurangen och caféer, väldigt förvånad. Och så stort det blivit. Många roliga butiker som Kids & Friends och Systrarna Grene där jag och mamma köpte lådorna som ni ser på bilderna. (Ursäkta för dåliga kamerabilder) Saknar en butik med bra utbud av Rif design. Någon som vet en butik i Malmö som har ett bra utbud? Har iofs inte varit inne i själva City och letat. Det blev även jacka och skor till mig och lite smink. Nu är jag redo för hösten, tror jag iallafall. Hade behövt lite nya kläder eller ja jag behöver kanske inte det men jag hade velat uppdatera garderoben lite. Det blir bli en annan månad eller kanske inte alls. SPARA SPARA SPARA !!! 
 
Igår googla jag lite nyårsmiddag och övernattning men nä jag hoppar det. Fredrik tyckte det var lite "onödigt" att lägga ner 3000kr på en nyår och ja jag håller med. Iallafall övernattningen men ska googla vidare på middagar i Köpenhamn. Hade varit mysigt bara vara med Fredrik. Kunna dricka bubbel och ha det skoj, komma hem sent på kvällen och leva lite. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0