Fredag, fredag, fredag

 
Godmorgon. 
 
Hoppas ni sovit gott. 
 
Igår satt jag inne i mitt lilla vardagsrum, tände lite ljus och la in recepet i bloggen som publiceras under dagen. 
Pratade en del med Fredrik också och fick skrivit ihop en liten önskelista om vad jag gärna vill att han ska köpa med sig hem. Bl.a. en massa Roobios te och en dammvipa av strutsfjädrar. 
 
Sen hade jag en liten stund över då jag la min i soffan och bläddrarde i Allt i hemmet och Skåne magasinet. Är himla sugen på utflykt, kanske nästa helg. Var och med vem har jag ingen aning =) 
 
Fick pysslat lite med naglarna också så nu är de fina inför helgen. 
 
Hoppas ni får en kanon bra fredag !! 
 
Kramar // Vera 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0