Fyndat på loppis (igen)

 
 
 
Idag var jag och min kära mormor iväg på Loppis i Räng. Jag fyndade söta salt & pepparkar i porslin, 6 st fina likörglas, en liten skål och ett fint fat. Hittade även en super söt barntavla med alfabetet men nä man kan inte köpa saker om man inte har barn. Så den får sitta i ett annat hem. =) Sen körde jag och mormor vidare mot Agdas för lite shopping och inspiration. Vi avslutade sen vår lilla utflyktsdag med en fika i Trellborg på Systrar och Bönor. Regnet höll sig bort så vi passade på att slå och ner på uteserveringen och beställde en grillad smörgås med salami (super goda) som vi delade och varsin kaffe. Där satt vi och hade det jätte mysigt.
 
 
Nu är det dags att ta tag i min lilla våning, städning står på schemat. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0