Godmorgon

 
 
GODMORGON MINA GOA BLOGGLÄSARE ! 
 
Hoppas ni har sovit gott. 
För det har jag, vaknade pigg och glad imorse. Har börjat att sova med öppet fönster. 
Jag sover mycket bättre. Jag som alltid älskat att ha det varmt i sovrummet.
Så sover ni dåligt, öppna ett fönster!! Tror att min lilla katt också tycker det är skönare med tanke på hans päls. 
 
Idag efter jobb blir det jobba lite med företaget sen blir det lasagne gjord på squash till middag. 
Kanske hinner med en promenad med mamma också. 
 
Fettet på kroppen ska bort, och det är NU !!! 
32 dagar till Fredrik kommer hem och 114 dagar till jag och mormor åker till Kapstaden. 
Tiden går fort och det är skönt. 
 
Slarvig som jag är så har jag nu 20 tabletter kvar på min kur innan jag kan sola. 
Och då har väl sommaren försvunnit. Får väl fuska lite i solarium innan F kommer hem. 
 
Jaha ,då var det torsdag och snart dags för mig att bege mig till jobb. 
 
 
 
Kramar // Vera 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0