Jobb, jobb och lite mer jobb

 
Har jobbat en stund idag och ska fortsätta ikväll eller så tar jag resten imorgon. Deklarationer är iväg skickade och det är iallafall det viktigaste. 
Pintos tyckte nog att jag var super trist som jobbade,han låg bakom datorn och försökte fånga mina fingrar. Då hade vi lekt en lång stund innan jag satte mig ner men det var visst inte tillräckligt för min lille katt. Fast oftast ligger han bakom skärmen bara för att få vara med men inte denna gången. Det var bus i hans små ögon. 
 
 
Hade en lugn och skön kväll igår, perfekt avslutning på en arbetsvecka. Vi dukade på innergården och sippa på en drink som pappa svängt ihop. Åt lite tilltugg och njöt av solen. 
Plockade undan och gick in för att sätta igång med maten. Dukade på altanen, åt god middag, drack rödvin och bara slappade, skrattade och tog det lugnt. 
Solen försvann och vi tände lite ljus i vardagsrummet, hyrde film via nätet och fyllde våra glas med bubbel. 
En rätt bra fredagskväll med andra ord. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0