Loppisfynd

 
 
 
 
Idag var jag och mamma iväg på lopps i Räng. Himla mycket saker på Lions loppis, första gången jag var där. Jag fick fyndat lite fler glasskålar, glasfat, en söt duk och så denna söta kaffekanna med tillhörande sockerskål. 
 
Hitta en massa fina kristallglas men jag vill att Fredrik också ska få vara med och ha sin åsikt. Hade han bara varit hemma i lägenheten så hade man kunnat msm:a bilder men han är iväg över helgen med ett par kompisar där de skulle bada i varma källor (inte alls avundsjuk). Så jag väntar, kommer säkert fler tillfälle där man hittar fina glas. 
 
 
När vi kom hem så åkte jag vidare till farmors syster för lite kaffe och kaka. Vi pratade på som vi brukar göra. Fyra timmar snackande om allt mellan himmel och jord, hon är så himla rolig och go. 
 
Nu ska jag fixa lite middag till mig, rester från igår (räkor, västerbottenpaj och ostar) 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0