Present till sig själv

 
Igår tog jag en härlig kvällspromenad till Lernacka med E. Saknar våra härliga promenader, långa som korta när jag bodde i Limhamn. Försöker tänka tillbaka när jag bodde i Limhamn men åren bara rinner iväg. Var det 2010 som jag flyttade från Limhamn. Bodde hemma hos mina föräldrar en kort tid (gång nr 1 av 3 haha ) innan jag helt sa upp lägenheten i Limhamn och flyttade till andra sidan av Malmö. 
 
När jag kom hem så låg det ett litet paket och väntade på mig. Hade köpt en liten "present" till mig själv. En ny Greengate mugg som jag letat efter länge. Har letat som en liten galningen efter namnet på muggen och sen vem som hade den kvar. Det visade vara hösten 2012 modell. Och jag kan säga att jag blev överlycklig när jag hittade muggen. Nu står det fint på brickan bredvid min lilla Tassimo. 
 
Mös ner mig i soffan en liten stund med tända ljus och det senaste numret av Drömhem & Trädgård. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0