Te mys

 
Igår var det powerwalk vid Limhamn & Bunkeflostrand, mys med en prinsessa, god mat, te och Hollywood fruar. 
 
Nu ligger jag i soffan under en filt med tända ljus, te med honung och Roomservice på play. Känner mig krasslig, ont i huvudet, tryck över bröstet och ont i halsen. Trycket över bröstet har suttit i ett par dagar och försvinner det inte när Fredrik kommit hem så får jag väl gå till en läkare.
 
Är lite seg på bloggen just nu. Mycket som är på gång och ingen matlagning då köket är nermonterat. Fast snart har min duktig pappa monterat in ett nytt och snyggt kök =) 
 
Imorgon blir det shopping med mamma, jag har inga höstskor eller någon höstjacka. Jag kastade allt efter förra säsongen. Opps =) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0