Ut med det gamla och in med det nya

 
Föräldrarna håller på att byta kök, himla roligt. Nu när man ser förändringarna så längtar jag bara till jag själv kan få sätta in ett helt nytt kök, måla, lägga golv och fixa. Det gäller att inte vara rädd att ta i alla fall. Hjälpte min pappa att lyfta in bänkskivorna till köket igår, tjohoo.. Kan säga att det inte var en lätt match men allt går, värk i händerna och skrapmärke på armen men in kom skivorna. Och snyggt blev det. Ingen spis och ingen direkt matlagning på en vecka. Micron fungerar iallafall och sen blir det sallad och hämtmat. 
 
Har fixat lite med mina blommor och mina "penga"blommor börjar ta kraft. Jag är väldigt försiktig med mina pengablommor, jag har tagit död på en planta och en vecka senare blev jag av med mitt jobb
(pga av lågkonjunktur). Ja, om det nu har något samband, vilket jag inte tror men på ett sätt är det lite läskigt. 
 
Idag ska jag äntligen iväg till frissan och fixa håret, skulle varit där i lördags men det visar sig att hon hade tagit semester utan att tänka på att jag var inbokad. Haha =) Passade på att gå inom Entré när jag ändå var där. Fast det var som att gå runt på ett köpcentra helt själv. Knappt något folk och många tomma lokaler. 
 
Hoppas ni får en kanon bra måndag ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0