En halv liter vatten och en massa jordgubbar

 
 
 
 
 
 
 
Började dagen med frukst på mitt favoritställe nere i Waterfront, Vovo Telo. Det blev en stor latte och en rejäl bagel bacon och äggröra. Riktigt gott. Sen var jag laddad för en snabb runda till köpcentrat för att hämta en ring men den hade inte kommit till butiken än så jag ska dit igen ikväll eller imorgon. 
Väl hemma så var jag snabb med att byta om till bikini och ta hissen ner till fjärde våningen. Riktigt solstolen mot solen och slappa där i ett par timmar. Svalka mig lite då och då i pooeln. Hoppas på lika bra väder imorgon så man får solat lite innan jag sen åker tillbaka till Sverige på torsdag. 
 
Hade jag inte haft Pintos så hade jag gärna stannat här två veckor till. Men jag saknar min lilla katt. 
Har hunnit skicka iväg ett par viktigt mejl, snart kommer Fredrik hem från jobb. =) 
 
Igår var vi en runda på Canal Walk, shoppade lite och åt super god middag. 
Barnen åker pulka inne i köpcentrat på konstgjorda backar. 
 
Nu en halv liter kallt vatten för att fylla på med vätska och en rejäl skål med jordbubbar. 
Det blir min lilla lunch idag. 
 
Ha det super bra 
 
Kramar 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0