Bilder och tankar

 
Sitter och njuter av frukosten på Kleine Zalze vingård. När Fredrik överraskade mig med en övernattning på vingården. 
 
 
När vi var på Butterflyworld så ville någon säga Hej 
 
 
 
 
 
Detta året har gått himla fort. Ett år som varit minst sagt upp och ner, och jag hoppas nu på att bli den glada och roliga Veronica igen. När jag flyttar tillbaka till lägenheten, hämtat hem Pintos och när Fredrik flyttat tillbaka. Jag är väldigt glad att jag tog beslutet om att flytta hem till mina föräldrar, det har räddat sitautionen många gånger. När man känt en enorm saknad, då har mina snälla föräldrar funnits där. Och min kära Pintos har varit extra gosig. Snart har dessa 10 månader passerat, vilket egentligen bara skulle vara 6 månader. Fast blev 10 månader istället. Något glatt i detta hela har varit att jag fått åka tillbaka till Kapstaden två gånger detta året, i totalt 5 veckor. Inte alls fel. Fått njuta av naturen, goda viner och god mat. 
 
 
Får se om vi kommer tillbaka och i såfall när. 
 
Nästa gång ska jag inte prata så mycket om vad jag vill göra här och inte hoppas så mycket iheller, utan bara njuta. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0