Fullt ös

 
 
 
 
Nu är min lilla bebis hemma hos mig igen. Är otroligt löjlig när det gäller min katt, så pass att jag inte klarar av att han blir "ledsen" och sur. Han hatar sin transportsbur, kanske ska köpa en större? Om det nu hjälper. Jag höll på i tio minuter sen gav jag upp. Körde hem till Malmö igen för att sen köra tillbaka när mamam hade slutat jobba. Det tog henne mindre än 1 minut innan Pintos var i buren. Hmmmm 
 
Nu är han iallafall hemma och på måndag är familjen komplett igen. Fredrik, jag och Pintos ♥
 
Snart ska jag möta upp min pappa för att hämta ett skåp som jag haft i ett källarförråd i mer än 2 år. 
Fortsätta att packa upp, har 8 st lådor inne i vardagsrummet sen är hela förrådet fullt. 
Att hinna packa upp allt innan Fredrik kommer in, ja det får jag nog lägga ner. 
 
Sista julklapparna ska fixas och ja sen är det väl måndag. =) 
 
Har ingen julkänsla, kan lite vara för att jag inte pyntat med jul här hemma. 
Det är endast en ljusstake uppe och det är allt. 
 
Hoppas ni får en mysig lördag. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0