Godmorgon

 
GODMORGON !! 
 
 
Hoppas ni har det bra. 
Fredrik var tvungen att sticka iväg och jobba en liten stund. Så jag har precis snurrat in lite ömtåliga saker i bubbelplast och snart åker frukosten fram. Bad honom att ta med en Cappuccino med hem, lyx =) Så blir det när vi inte ha en kaffemaskin här. Fast det räcker lagom med en vattenkokare och med ett Café på bottenplan. 
 
Idag blir en en promenad ner till Sea Point i det härliga vädret. Hoppas på att få lite färg samtidigt som vi är lite duktiga och motionerar. 
 
Igår istället för att köra till Gansbaai så gick vi bort till vår favorit restaurnang, Col'caccio för att äta en mumisg pizza och dricka lite vin. 
 
Väl hemma igen så tog jag fram mitt nya lack som jag köpte häromdagen, riktigt nöjd med färgen. 
 
 
Ha en mysig lördag !!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0