Hej hej

 
 
 
 
Tyvärr endast Instagrams bilder. Jag har inte laddat in alla bilderna till datorn än. Och just nu är min dator i Tygelsjö. Vi börjar iallafall bli klara med att packa upp alla våra flyttlådor, det kvarstår nu endast 5 st flyttlådor. Förstår inte vart alla saker kommit ifrån. Det är mycket som vi inte får plats med, som vi har valt att packa ner igen. Trots att lite nya skåp har flyttat in till oss. 
 
Vi har hunnit med ett besök på IKEA för att köpa ram till två av de tavlorna som vi fick i julklapp. Den andra tavlan ska lämnas in, någon som vet ett bra ställe med bra priser där man kan få en tavla inramad? Måste iväg till IKEA igen för att köpa lite fler plastlådor och köpa lite köksskåp.
 
Julafton och min födelsedag var helt perfekta och som firades med familjen. Jag måste ha varit riktigt snäll detta året, för jisses vad saker jag fick. Massa fina saker från Victoria Secret, tvål, Greengate muggar, Moccamaster, presentkort, en hel uppsättning av Iittala vattenglas, kokböcker, presentkort, skålar, tårtfat, neccesär, kaffe och te från England, fina skålar från Rif design, nya fina lampor till sovrummet och enormt mycket mer. Som sagt, jag måste varit riktigt snäll. Men viktigast av allt, att jag fått fira det med min familj och med Fredrik. 
I helgen ska jag försöka skriva ner allt jag fått, för att hålla koll på vad jag fick i julklapp och vad jag fick i födelsedagspresent. 
 
Imorgon är det nyårsafton och detta nya året ska firas i Malmö tillsammans med Fredriks vänner. Vi står för förrätten, vilket består av skaldjur. Mer om det sen. Ska snabbt försöka springa inom Triangeln för att se om jag hittar något som dölja "fettet" lite. 2013 blev ett år utan någon vidare träning, 2014 måste bli ett år med träning och motion. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hornbach har vi lämnat in till , prisvärda och duktiga

Svar: Tack för tipset. Ska åka dit och kolla
Veras kök

2013-12-30 @ 21:12:28

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0