Hinner inte hem ....

 
 
 
Bilder från Ving, till resmål som Aruba och Malidiverna. 
 
... innan jag börjar drömma om nästa resa. 
 
Fast har man ingen dröm så har man egentligen inte något riktigt mål att kämpa sig till. 
Det gäller inte bara resa, det kan gälla träning, viktnedgång, jobb, köpa hus m.m. 
 
Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill mest. Det är kanske ändå att resa och inte köpa hus. Inte än iallafall, tror inte det lockar lika mycket som att få uppleva saker. Vi har det rätt bra inne i stan ändå. Fast den ena dagen vill man resa och den andra dagen vill man bo i större. Om man bara kunde kombinera dessa saker. Visst går det =) 
 
Hade gärna åkt till Aruba eller till Maldiverna, Ving har många bra hotell att välja mellan. Hade dock gärna valt de utan barnpool så man hade haft lite lugn och ro på semester. Älskar barn (min kompisars barn, det hade varit en annan sak om de varit med) 
 
En lite mindre resa hade inte varit fel det iheller, som till Barcelona, Paris eller Riga. Är lite sugen på att åka till Riga, kanske njuta på ett spa i några dagar. 
 
Har varit väldigt mycket inne på Dubai och det lockar fortfarande väldigt mycket. =) 
 
Vi får se helt enkelt hur vårt 2014 ser ut, kanske inte alls blir som vi planerar. 
 
 
Det jag just nu ser framemot under 2014 är ännu en liten bebis som ska komma till världen. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0