Lata dagar

 
 
 
Jag "vågade" ge mig ut på vägarna helt själv till en plats där jag inte varit innan. Lite stolt att jag hittade, men jisses de kör som galningar här i Sydafrika. Byter fil hit och dit, tur att de är duktiga med att använda blinkers iallafall. Så dagens utflykt blev till en outlet by, blev ingen direkt shopping förutom en ny stor resväska till oss. En Samsonite med 5 års garanti över hela välden och ett speciellt lås om vi får för oss att åka till USA. 
 
Gårdagens lilla shoppingrunda på Canal Walk slutade med två nya skor( röda pumps och röda ballerina), en kjol, ett linne och lite andra små saker. 
Jag startade shoppingen med en lunch på Mugg & Bean. 
 
Nu ska dricka upp mitt kaffe sen kila ner till matbutiken, idag blir det lasagne till min älskling. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0