Nytt till hemmet

 
 
 
 
 
Här har hänt lite saker här hemma.
Två nya möbler har flyttat in.
En bokhylla i hallen som nu rymmer alla ljusstaker och alla stearinljus, perfekt!! 
Sen blev det två olika sektioner Bestå, tanken är att det ska bli tv-bänk senare men så länge får den stå bredvid tv-bänken och agera avlastningsyta. 
Lite sugen på att köpa en ny likadan sektion för att ha kunna ha kvar avlastningsytan när tv-bänken kommit på plats. Om det inte blir övermöblerat, det tycker jag inte om. Får se när matbordet kommer på plats. 
 
Har hämtat hem mitt lilla skåp som åkte in i sovrummet, som rymmer pärmar och andra viktiga ting. 
Är glad att skrivbordet fick plats så pass bra, eftersom jag sitter framför datorn rätt mycket om kvällarna. 
Jobb och annat som ska göras. Skönt att kunna sitta ordentliget när man gör viktiga saker. 
 
Nu har jag precis sagt hejdå till Fredrik. Snart tar han taxi ut till flygplatsen för att börja resan mot Sverige. 
Helt underbart!! Imorgon, är dagen äntligen här som jag längtat efter. Dagen som egentligen skulle inträffat för fyra månader sedan men som vi flytta fram eftersom de ville att han skulle jobba ett par månader till. Skulle vi klara 6 månader så klarade vi väl 4 månader till. ♥ 
Är enormt stolt över min Fredrik. Tycker att han är grym, som har fått denna möjlighet. 
 
Ska fixa och städa lite här hemma snart. Så han kommer hem till ett fint hem ♥
Nu hoppas vi på att han också längtat hem =) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0