Packning

 
 
 
 
 
 
Packning pågår i all fart här hemma. Har kanske handlat lite för mycket saker, opps. Fredrik får ta med sig ett par skor hem och sen ska han tömma lägenheten. =) 
 
Blir inget solande idag, min hud måste vila efter allt solande igår. Lite väl röd på mage och ben. Hoppas det lugnar sig så att jag inte har allt för ont på flyget hem. 
 
Idag luncha jag med många av Fredriks arbetskollegor, usch!! Jag blir extremt blyg pga av engelskan. Men nu har jag iallafall fått träffa dem. Och de ha träffat den tysta tjej =P De verkar ha himla roligt tillsammans och det gör mig glad. 
 
 
 
Jag redo för att träffa Fredriks arbetskollegor och vänner. 
 
 
Har försökt städa undan lite här hemma, det är mycket som ska städas innan besiktningen. Fast den mesta tiden har gått till att försöka packa allt. 3 kg kvar och då är inte necessärer nedpackade och inte fön + platttång .. och några kläder. Hmm ... ja vi får se hur det går imorgonp på flygplatsen. =) 
 
Imorgon hämtar taxin mig kl. 10 sen incheck, pengar tillbaka för moms och frukost. Planet går kl. 13.30 (lokal tid) sen har jag lite mer än 7 timmar i Dubai. (Trodde det var 9 timmar men det visade sig endast vara 7 timmar, får hoppas på det nu) Landar hemma i Sverige vid 13 på fredag. 
 
Helgen kommer bara fokuseras på flytt. Vi flyttar på söndag, jag från Tygelsjö till Malmö och Martin från vår lägenhet till sin egna lägenhet. Sen är det bara en vecka (ca.) till Fredrik kommer hem igen. För gott hoppas jag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0