Så blev det med de

 
 
Lagom till jag skulle ta på mig shortsen och ta hissen ner till pooldäcket så försvann solen bakom ett mega mega moln. Öppnade fönstret och tog beslutet att besöka Waterfront istället, bytte snabbt kläder och började gå mot Waterfront. Kanske lika bra och låta huden vila lite och att den röda färgen lägger sig lite. Hoppas däremot på bättre väder imorgon, för då hade jag gärna slappat vid poolen. Men vi får se. 
 
Blev som sagt en runda till Waterfront och meningen var bara att köpa julklapp till Fredrik men ja jag kom hem med lite mer än bara en julklapp till Fredrik. Ajabaja Veronica =) 
 
Nu en sen lunch och en islatte. Snart kommer Fredrik hem eller så kanske jag ska hämta upp honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0