Sol - Regn - Sol

Så nu får jag hoppas på att solen är här för att stanna idag. 
Har därför tagit det extra lugnt nu på morgonen eftersom det började regna. 
Men nu är solen framme, kanske dags att äta frukost eller ja lunch får jag nästan kalla det. 
 
Sen tar jag med mig en bok och en tidning ner till pooldäcket för att slappa. Kanske få lite färg om det går. 
 
Ikväll blir det en runda till Canal Walk för middag och shopping. 
Högtid att börja packa också, så vi koll på vad jag ska ta med mig hem och vad Fredrik ska ta med sig hem. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bekki

Hej vännen! Verkar som ni har det bra!! Shoppa ni inte för mycket bara ;) Så trist att höra om hajsafarin :( Men som du sa, en bra ursäkt att åka tillbaka :) Ser fram emot att höra allt när du kommit hem! Kram

Svar: Det är lite "för lätt" att shoppa för mycket här. Kom precis tillbaka med lite nya kassar. Haha. Ses när jag är hemma. Kram
Veras kök

2013-12-09 @ 12:55:09

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0