Till vardagsrummet

Bild: IKEA Bestå Serien 
 
Jag har lagt fram det lite snyggt, då och då till sambon att jag vill att vi ska byta ut hans tv-bänk till Ikeas bestå. För ett tag sedan gick han med på det =) Men jag vill inte riktigt ha det som bilden ovan, fast den är väldigt snygg den också. Utan den höga modellen 64 cm och så tre sektioner. 
 
Vardagsrummet ska få en make-over när jag kommer hem, om jag får tid till det. 
Kuddarna i soffan ska bytas ut och jag ska göra egna kuddar med batikmönster. 
Tv-bänken ska som sagt bytas ut. 
Nya tavlor ska köpas och framkallas. 
Kanske byta ut de vita gardinlängderna? 
 
Sen vill gärna få in det där avslastningsbordet eller likande klaffbord som jag skrev om för några dagar sedan. 
Hade gärna velat byta soffa också men eftersom vi troligtvis kommer flytta (när vi väl hittar något i vår smak) så är det roligare att köpa nya möbler då. Så soffan väntar vi med =) 
 
Hittade iofs väldigt snygga soffor till en väldigt bra peng när jag var på möbeljakt med min lillebror.
Mio hade grymt bra soffor! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0