Dags att berätta ...

Nu har pappert kommit, ett bevis på att allt nu är klart. Ett bevis på att jag och F kommer att bo ifrån varandra i 6 månader. Detta kommer vara otroligt jobbigt, men vi kommer att fixa detta. Tiden kommer att gå snabbt, redan om två månader kommer jag att hälsa på honom. Och jag längtar redan till Maj. Så på lördag är dagen som kommer fyllas med otroligt många tårar. Är så otroligt glad av att ha familj, vänner och arbetskamrater som finns här för mig och stöttar mig. Detta är en dröm för F som går i uppfyllelse och jag är så enormt stolt över honom, han är grym min sambo!! ♥
 
Har inte velat skriva något tidigare eftersom inte allt varit klart med papperna och många kommer säkert undrat vad som händer och har hänt. Detta har varit en otroligt känslomässig period för oss båda. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0