Fest i Trellehulla


 
 
Igår var det inflyttningsfest i Trelleborg. Super smidigt med buss 146, både dit och hem. Blev mycket, mycket snack om bebis, förlossning m.m. hänger inte alls med på den punkten. Försöker men det är inte lätt när man inte är där eller har varit där .... Kommer ha många att fråga om sen när jag är där om jag någonsin kommer dit =) Ett par år till iallafall. Fast bebisar är så gosiga. Kommer ha många bebisar och barn runt mig i sommar, det kommer jag njuta av till max innan det är dags för mig.
Blev super duper lycklig igår när Jolie satt fint i min famn utan bli ledsen =) ♥
 
Tidigare på dagen var jag på Emporia och shoppade loss med min goa C. Vi hittade ett par fynd tyckte jag, drack kaffe och åt scones. Super mysig dag på Emporia med hela Malmö på plats ??!! Så otroligt mycket fint som kommit in i butikerna. När jag väl har flyttat och kommit på plats och ro blir det en shoppingrunda igen. 
Blev lite kloka köp också, ( kan om jag vill, fniss), köpte jag ett par inlägg till mina skor på jobb och ett par nya kavajbyxor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0