Inte nu, snälla !!

 
 
Usch min hals, mage och mitt huvud. Och så min hy som skriker efter uppmärksamhet av något slag. Hade fått ordning på huden ett litet tag men nu är det värre än någonsin. I måndags bokade jag en ansiktsbehandling så jag får se om två veckor vad de säger. 
 
Tar även en liten paus från Clinique och kör nu på Vichy. Usch... TRIST !!! Troligtvis är det stressen och allt som är på gång som ligger och trycker omedvetet och detta exploderar i mitt ansikte. Inte alls skoj! 
Samtidigt som jag längtar till allt har lagt sig och att jag kommit iordning igen så längtar jag inte alls til den dagen då jag ska säga hejdå..... 
 
Är så otroligt glad att jag har alla mina underbara vänner runt om mig. 
 
Halsen värker och jag kommer idag stoppa i mig en massa halstabletter och dricka en massa te och vatten. 
 
Sorry för ett ganska gnälligt och tråkigt inlägg, var bara tvungen att skriva av mig lite. Senare idag kommer receptet på vad jag åt igår. Ensam hemma = pasta till middag =) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0