Lite avkoppling

 
 
Idag har jag varit runt med lillebror för att kika på möbler och säng till honom. Det blev en stor och fin säng på Nilssons Möbler i Svedala och där hittade vi även soffbord, matta och tavla. Fast de tre sista saker får vänta till han kommit på plats =) Sen ska vi gå loss och inreda hans nya hem... Ska bli skoj! 
 
Sen blir det planering och möblering i mitt tillfälliga hem också. Lite tavlor och annat smått ska inhandlas. Men även det får vänta till jag är på plats. 
 
Har njutit av en kopp Chai Latte och det senaste numret av Damernas. Lite paus i all packning här hemma. Jisses vad man samlar på sig en massa saker. Nu är det dags att ta tag matlagningen. Ikväll blir det ravioli med svampfyllning. Mums !! 
 
Ha en kanon mysig söndagkväll !! 
 
 
Imorgon är det jobb som gäller igen för de flesta och så även för mig. 
Ska ta bort min leverfläckar, lite smått nervös. Undrar om jag får träna något i veckan ??!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni flytta igen ??

Svar: Både ja och nej =)
Veras kök

2013-02-03 @ 20:22:04
Postat av: Anonym

Man fattar precis ingenting

Svar: Ja det är lite luddigt och kanske svårt att förstå, eftersom jag inte skrivit vad som är på gång. Lovar att skriva exakt vad som är på G när alla papperna är klara. Men just nu är det en flytt för mig och Fredrik som är på gång i ca 8 månader.
Hoppas du hänger med ändå !!
Förlåt.
Veras kök

2013-02-03 @ 20:51:24
Postat av: Johanna

Var ska du ta bort leverfläck?? Tror inte du ska träna om du vill ha så fina ärr som möjligt. Man ska vara väldigt försiktig i någon vecka :)
Du få ta promenixer eller nått, vi kan ta en på torsdag ;) Du kommer klara det galant :)

Svar: Skulle hoppa träning fram till nästa fredag =( Yes får bli promenader istället.. Tog vid magen och bröstet.
Veras kök

2013-02-04 @ 09:52:16
URL: http://withlovin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0