Good night

 
Njuter av en kopp te från Gateau och slappar i soffan. Otroligt mycket som snurrar runt i mitt huvud, om man skulle lagt sig i soffan och kanske tänka igenom allt som händer och kommer att hända. Är min kropp beredd på detta? Hade jag haft några semesterdagar kvar så hade nog använt dem nu. För att kunna andas ut och bara tänka på mig själv. Kände att jag behövde skriva av mig lite, då är det perfekt med bloggen =) 
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag. Snart helg, tjoohoo. 
Helgen kommer att bjuda på inflyttningsfest, träning som vanligt, 25årsfest och packning! 
 
 
Säger snart godnatt.
Ska försöka somna tidigt ikväll så att jag är pigg imorgon och är redo för fest på kvällen. 
 
Sov gott! 
Kram / Vera 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0