Torsdag

 
 
 
Godmorgon min kära bloggläsare. 
Hoppas att ni sovit bra! 
 
Igår blev det super mycket mys och bus med min lilla gråa katt. Tycker att hans ögon lyser av bus. Snart dags att ge sig ut på jakt efter presentstjärnor. Pintos favoritleksak som av någon konstigt anledning försvinner och jag hittar inte dem. =) 
 
Det är ju ruskigt kallt ute nu, tycker att det är betydligt kallare nu än när det snö i december. Fast det är bara att gilla läget. Min kära vän har ju det mycket, mycket kallare i Dalarna. ♥ Så jag ska inte klaga. 
Hemma är det den tjockaste tröjan som gäller, tjocka stickade strumpor, leggings och en sjal, är väldigt frusen av mig. 
 
Ni får ha en mysig torsdag! 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Nä, klaga inte! Här är det otroligt kallt!!! :D

Svar: Kan tänka mig det =) Minus 10grader är nog inget jämfört med vad ni har.
Veras kök

2013-01-22 @ 18:04:36

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0