Dagarna...

Hinner inte med det som jag vill och hade tänkt men vad gör det. Jag får fixa det en annan dag. Bl.a. att lägga upp lite recept på bloggen. 
Blev himla sugen på att baka, kanske denna halloweenkakan som jag gjorde förra året. 
 
Igår var jag och min lillebror iväg på möbelrunda och vi hittade massa fina saker till hans lägenhet. Soffa och soffbord på IKEA, Matta på Nilssons Möbler, Matbord och tv-möble på IKEA och massa annat skoj. Trist att jag missar när han får nycklarna men sen ska vi fixa och inreda hans lägenhet när jag kommer hem. Den kommer bli grym, stilrent och manligt. 
 
Idag blir det träning, hårdträning när den är som bäst =) Sen ett par timmars arbete med företaget, städa och kanske börja packa lite. Dra fram alla flyttlådor och sakta börja packa. Så att allt är packat till den 22 november. För sen när jag kommer hem så ska jag flytta. 
 
Fick beställt hyllplan till Stringhyllan i veckan på Svenssons i Lammhult så nu kliar det ordentligt i mina fingrar. Vill börja inreda och göra det mysigt. Har så mycket idéer. Fast jag väntar att beställa tavlor tills vi flyttat in. Målet är att ha fått in sängen på plats och matbordet monterat till Fredrik kommer hem den 23 december. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0