Dagen är här ... snart ...

 
 
En dag som jag nog aldrig trodde skulle komma. När jag äntligen får gå på ett plan som tar mig ner till Kapstaden igen. Detta året har jag hunnit med två härliga semestrar i detta landet. Inte helt fel. Dock har jag varit hemma i Sverige utan min kärlek. Tre underbara veckor och jag hoppas på bra väder!! Min kära mormor följer med ett par dagar och jag ska försöka visa henne några godbitar.  Väskan är packad och redo. Jag är redo, tånaglarna är målade och benen är rakade :P 
 
Vi landar kl 13.00 (lokaltid) i Kapstaden, så totalt ca 23 timmar blir det. 
Första dagen kommer vi nog mest gå runt i området, kanske en runda till Greenmarket. På kvällen ska vi äta på mormors hotell. ( Har säkert skrivit detta innan) Sen på söndag har vi bokat Afternoon Tea på Mount Nelson Hotel. Beroende på vad vi orkar, blir det nog en runda ner till Waterfront, där vi besöker matmarknaden och njuter av staden och hamnen. 
 
Sen blir det Taffelberget, Safari, Diamantmuseum, Vingårdar, Boulder Beach för att se pingviner, lite fler vingårdar, Godahoppsudden och mycket mer. 
 
Ska försöka lägga upp lite bilder på Instagram, om tid finns. 
@veroniquepintos 

 

 
Kramar 

Kommentarer
Postat av: Bekki

Vilka härliga bilder!! Hoppas ni njuter!!! HÖrs när du är hemma. Kram!

2013-12-05 @ 13:11:13

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0