Det var inte igår

 
 
Jag hinner inte med bloggen just nu. Det är mycket på G nu. Packningen inför Kapstaden är klar, bara lite saker som ska packas ner i sista minuten. 5 dagar kvar =) Sen blir det upptäcksresa med mormor, mys med min pojkvän, god mat och massa goda viner. Först ska jag komma in i att köra med vänstertrafik, tänka om när det gäller blinkers (den sitter på motsatt sida än hemma och vindrutetorkarna kommer igång). Jag ska hitta rätt =) Ja roligt kommer vi ha! När vi landar på lördagen ska vi bara gå runt till i området sen äter vi på mormors hotell på deras fina takterrass. Ska försöka hinna med att besöka några fina restauranger när vi är här, träffa Fredriks kompisar. Och ge lite av presenter som jag har med mig bl.a. en MFF tröja som en av killarna gärna ville ha. 
Veckan som kommer består av jobb, besök hos frisören, fika med vänner och hinna baka lussebullar.
Ska kanske smygfira första advent redan ikväll, glögg och lite pepparkakor. 
 
Idag ska jag börja flytta de första lådorna, har redan hunnit packa 10 st flyttlådor. Det ekar lite tomt nu på min lilla våning. Sen ska jag hjälpa lillebror att packa stort sätt nästan allt idag. Kanske en sväng bort till Svenssons i Lammhult för att hämta min hyllaplan till Sting hyllan. Happy happy =) 
 
Oj nu blev klockan mycket, ska packa en flyttlåda till och hinna fräscha till mig lite (om det går :P ) innan Martin kommer.. 
 
 
Ha en kanon bra söndag !!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0