Tjatar

 
 
 
 
 
Härliga bilder från ett härligt land och en härlig stad... Kan det vara Kapstaden =) 
Ja kalla mig tjatig och trist men tänk Er in i sitauationen.
Nu blir det tredje gången gillt för en resa till Kapstaden.
Två resor till Kapstaden under samma år är iofs inte helt fel.
Och vad jag och Fredrik snackat om så kommer vi säkert åka hit igen om ett par år. Då blir det kanske ett stopp i Johannesburg och Kruger Park. Fast det får framtiden bestämma. Nu satsar vi på denna resan.
19 dagar kvar till jag och mormor mötts upp på tågstationen. Flyger mot Dubai för att sen åka vidare mot Kapstaden.
Dagarna är som jag säkert skrivit innnan planerade. Halvdagar och heldagar för att vi ändå ska njuta av semester och landet. Bl.a. Taffelberget, vingårdar, jakt på diamanter, Boulders beach och Afternoon Tea på Hotel Mount Nelson. 
När mormor åkt hem och jag är kvar så har jag inte planerat något på vardagarna när Fredrik jobbar, förutom att sola och slappa vid poolen. Kanske träna lite.
Sista helgen blir det hajsafari och igår hittade jag äntligen laddaren till Fredriks undervattenskamera, lycka!! Sen på söndagen är det bokat fisketur från Langebaan. Det gäller att ge och ta i livet och i kärlekslivet.
Fredrik tycker om att fiska och jag ville på hajsafari. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0