Nu så..

 
Igår när jag skulle logga in på bloggen så var den borta, helt borta. Jaha vad hade nu hänt. Snabbt fick jag tag på Fredrik då vi kunde konstatera att jag strunatat helt och hållet i mejl angående min domän. Man skulle kanske betala årsavgiften, opps. Så blir det när man får många mejl om dagen. Reklam hit och dit och då försvinner tyvärr viktiga mejl bland allt annat. Händer inte ofta men denna gången gick det förbi utan att jag läst mejlet. 
 
Nu är det fixat, snäll sambo som sent på kvällen ordnar detta till mig. 
Veckan har varit lite upp och ner för mig. Hade tänkt blogga lite igår men så blev det ju inte. 
Imorgon kommer recept på Toscapäron, mums =) 
 
Nu ska jag först jobba en liten stund sen gå ner i köket och slänga ihop en kasslergratäng till pappa och mig. Passar det med brieost i en kasslergratäng, ehh vi testar. 
 
Snart är det helg, igen. Veckorna bara susar förbi och det älskar jag just nu. Snart står jag och mormor på Kastrup redo för att göra äventyr i Sydafrika. Hälsa på min Fredrik som jag saknar så mycket att jag snart går sönder. Allt som man bokas i förväg är nu bokat. Jag har haft lite mejlkontakt med lite olika vingårdar till oss. Nu hoppas vi på kanon väder och mysiga dagar. Redan nu har Fredrik runt 25 grader, nä inte alls fel !!! 
 
För ca 1 år sedan var jag och Fredrik i Kapstaden, redo för en arbetsintervju. Redo för äventyr och massa roliga saker. 
 
Helgen kommer bjuda på mässa ( Älska mat & vin ), loppis, jobb med företaget och lite annat skoj. 
 
Ha en super härlig torsdagskväll. 
 
Kramar // Vera 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0