Funderingar, inspiration

 
Frukosten har landat fint i magen och lite bus med Pintos. Nu är jag redo att ta tag i denna lördag efter en liten sovmorgon. Tänkte ut och kolla i lite möbelbutiker, kanske köpa de första julklapparna. En julklapp är redan inhandlad =) Gäller att passa på när man springer på något skoj. Kanske en promend i det härliga höstvädret, om det nu håller i sig tills vi kommer hem igen 
 
Ska samla ihop inspiration till kommande flytt. Både för lillebror (som köpt lägenhet, stolt storasyster) och för min och F's del som flyttar "hem" igen till Malmö. Bilden ovan vill jag framkalla och sätta upp i vardagsrummet tillsammans med min stora Amore tavla. Ska bara komma på något annat som jag kan kombinera ihop med dessa tavlor. Pyssla lite i photoshop igen kanske. 
 
Ska se om man kan importera fler typsnitt till Photoshop eller köpa fler typsnitt, har inte riktigt koll på det. Min "expert" / Fredrik är iväg så jag får se om jag själv får rätt på det. Han är iväg och övernattar på ett safari och är just nu iväg på något han älskar, att fiska =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0