Godmorgon

 
En rejäl sovmorgon idag och jag vaknade klockan halv tio. Kan kanske bero på att jag satt uppe och jobbade till klockan halv två igår. Plockade även fram kläder som ska packas inför resan. Detta är nu tvättat och hänger på tork. Perfekt! Har städat här hemma och fixat en massa. Har rengjort mina smycke, wow vilken skillnad. Mina halsband blev som nu med silverdip från Guldfynd. Att man inte gjort detta innan. Snart dags att bege sig på loppis här i byn. Den stora som brukar äga rum några gånger om året. Får se om man hittar något skoj. 
Sen ska jag se om pappa har någon rolig träskiva i verkstaden som jag sen kan klä in med mitt nya hyllpapper som jag beställde från Panduro. Ja det blir en liten fixar dag idag. Ska försöka hinner med att jobba lite ikväll också. 
 
Hoppas ni får en mysig söndag. 
Njut av höstvädret. ♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0