Helgen som varit

 
 
 
Helgen har varit lugn och skön. Precis vad jag behövde. 
I fredags var jag hemma hos A i Trelleborg. Drack vin, mumsa på ostar och massa annat gott, snacka och spela lite spel. 
 
Igår blev det en lugn dag med sovmorgon, däcklämning och en snabb tur till Mobilia. Köpte gigantiska bullar till fikan som vi tog hemma hos mamma och pappa. På kvällen var jag ensam hemma och gjorde snabbt en pastarätt till mig , tända en massa ljus och hyrde film. Tyckte dock att det blåste lite väl mycket ute och tyckte inte det var speciellt mysigt när klockan blev över tolv. Men min underbara Fredrik var snäll och "höll" mig sällskap via sms innan jag agera taxi. Ibland är det så dålig täckning via Viber när vi pratar så det blir sms istället. 
 
Idag blev det ännu en härlig sovmorgon innan det var dags att sticka till stan för att gå på lägenhetsvisning med lillebror. Sen hem för att göra cake, syltad squash och just nu står rödlöksmarmelad på kokning så även köttgryta. 
 
Hoppas ni haft en mysig helg. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0