Hinner inte med

 
 
Tyvärr hinner jag inte med bloggen och jag förstår att ni kanske börjar tycka det är tråkigt. Det är så otroligt mycket som snurrar runt i mitt huvud och tiden på kvällarna finns inte längre. Av någon konstig anledning. 
Mycket pågång i oktober och november vilket är skoj. Maten lagas för fullt här hemma och jag hoppas att jag kan publicera lite till helgen. Om ni hänger med =) Idag blir det Egobilder igen. 
 
Nu ska jag putsa glasögonen, hade så gärna velat låta glasögonen ligga hemma. Men det kommer resultera i otroligt dålig syn, ont i vänster öga och ett öga som inte alls kommer att hänga med. Så jag får snällt ta på mig glasögonen, stoppa ner vinet i påsen och ta bussen på Trelleborg. 
 
Hoppas ni får en super härlig kväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0