Saknad

 
 
 
 
En helg fylld med kärlek och barn. 
Igår var det dop för sötaste Victor och idag var det babyshower för E. 
Helgen har annars varit lugn, vilket jag kände att kroppen behövde. 
Hade gärna velat sticka hem till R i fredags men min kropp var helt slut. 
Jag behövde vila och så kommer det även bli nästa helg. 
Det är mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud och saknaden efter Fredrik börjar ta på mina krafter. 
Nu får det snart vara slut och jag vill att han ska komma hem nu. Gärna igår om jag hade fått bestämma =) 
Men nu är det nästan bara 45 dagar kvar till jag och mormor åker mot Kapstaden. 
Snart kan man ju börja packa lite, ja jag är alltid ute i god tid när det gäller att packa. 
Har alltid varit och kommer nog alltid vara. 
 
Ska se om jag tar tag i bloggandet i veckan, har lite recept och bilder på lager. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0