Ego x 3

 
 
 
 
 
GODMORGON !! 
 
Frukost i magen som bestod av mumsiga äggbakelser och kaffe är jag nu redo för att inta Mobilia. 
Blir fika och förmiddagsmys med mamma och mormor. Min goa mormor är hemma igen efter två veckors jobb. 
I veckan blir det att planera Kapstaden och Sydafrika tillsammans med mormor, bil ska bokas m.m. Vi ska även kolla igenom olika safari för att se vilken vi vill besöka. Blev sugen på paragliding från Taffelberget men nja hade hellre velat göra paragliding med min morbror, känns tryggare. Fast vi får se, jag är inte glad för höjder så paragliding är egentligen inget för mig =) 
 
Hoppas ni får en mysig lördag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0