Godmorgon

 
 
Godmorgon godingar!! 
 
Hoppas ni sovit gott. 
 

Evigt tjatande för mig men nu börjar nedräkningen igen. Går in lite då och då i en app som räknar dagarna till jag får träffa min Fredrik. 
Veckan är ganska oplanerad förutom jobb måndag - fredag, vilket jag älskar. 
Promenad som vanligt på tisdagar med E. 
After work med jobb på fredag och auktion på söndag. 
 
Ska försöka hålla veckan på detta sätt och bara ta det lugnt och slappa de andra kvällarna. 
Hösten börjar närma sig med ganska stora steg och det börjar bli mörkt rätt tidigt. 
Många kvällar framöver med te och tända ljus. Kanske en bok om man orkar. 
 
Igår gjorde jag pesto till mamma och mig som vi hade till middag som bestod av pasta med kantareller. 
Pinjenötter, rapsolja, parmesanost, flingsalt och lite vitlök. Riktigt god blev den om jag får säga det själv =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0