Ingen stress

Blommor från Blomsterlandet
 
 
Blommor från trädgården står fint på nattduksbordet. 
 
Drömde något väldigt konstigt inatt, nämligen att jag var på bröllop tillsammans med kungafamiljen ??! Innan alla skulle gå in i kyrkan var vi tvugna att ta av oss skorna och doppa fötterna i en skål med mjöl. Kronprinssesan var himla rolig och dansade för fullt medans hon toppade fötterna i mjöl. 
 
Tog lite sovmorgon och gick upp vid nio, åt frukost och drack gott kaffe. Fick städat min lilla våning innan jag körde iväg mot Toftanäs för att handla blommor. En snabb fika med farfar när jag kom hem igen. Sen var det dags att röra ihop Apelsinmarmelad med Whiskey, recept kommer i veckan. 
 
Nu ett glas Chenin Blanc och lite choklad. Imorgon måste jag verkligen ta tag i träningen. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0