Inspiration och en kopp te

 
 
 
 
 
 
 
 
Igår efter min härliga dag i trädgårdslandet. Kröp jag ner i soffan nyduschad med senaste numret av Allt om Mat och Drömhem och trädgård. Unna mig en kopp te och en lite choklad. Blev himla sugen på att inreda mitt/vårt sovrum i vitt och rött när vi flyttar tillbaka till Malmö. 
 
Nu har jag pratat en stund med Fredrik, kollat hyrbilar i Kapstaden och vad vi är intresserade av på dagens auktion. 
Jag och pappa ska nämligen sticka iväg på auktion senare idag. Får se om jag kan fynda något. Älskar att måla om möbler så något hittar jag säkert =) Ska bara bli för en bra prislapp också, men det är lite av spänningen på en auktion man vet aldrig vad det går för. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0